Hoe te bestellen?

Als u namens een bedrijf wilt bestellen, kunt u ons schrijven op serviceclientbelgique@ducatillon.com

Bestelprocedure:

  • De klant selecteert het (de) product(en) waarin hij/zij geïnteresseerd is, specificeert de gewenste hoeveelheid, klikt op "toevoegen aan mandje" en vervolgens op "bestellen".
  • De klant voert zijn of haar gegevens in.
  • Hij kiest de wijze van levering en de wijze van betaling.
  • Een overzichtspagina van de bestelling verschijnt.

Tot op deze pagina kan de klant zijn bestelling wijzigen door te klikken op de daarvoor bestemde icoontjes.
De definitieve acceptatie gebeurt door het invoeren van de bankgegevens (16 cijfers op de voorzijde van de kaart, evenals de vervaldatum en het cryptogram (de laatste 3 cijfers op de achterzijde van de kaart) voor betaling met een kredietkaart zoals Visa of Mastercard online of door het invoeren van de pincode voor betaling met Bancontact of Maestro of door te klikken op het icoontje dat de keuze van de door de klant gekozen betalingswijze bepaalt.

Opdat de bestelling correct kan worden verwerkt, moet de klant alle nodige informatie op de site vermelden (adres, verdieping, toegangscode).
De door de klant meegedeelde informatie geldt als "bewijs" van de transacties die tussen "DUCATILLON" en de klant zijn gesloten.

Zodra deze bevestiging is ontvangen, wordt de bestelling vast en definitief en wordt zij automatisch geregistreerd. Ze wordt bevestigd per e-mail die DUCATILLON naar het door de klant opgegeven e-mail adres stuurt.

Bestellingen worden gedurende een periode van 10 jaar gearchiveerd en kunnen door de Klant op elk moment gedurende een periode van 1 jaar worden geraadpleegd in de rubriek "Mijn Account".